Diskuse

Autem do Oděsy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A jak dlouho jste čekali na hranici Polsko - Ukrajina?

0 0
možnosti

J85a19n 90V25a27v27e19r64k20a

4. 10. 2019 19:54

Zhruba 10 minut jsme čekali, než jsme přišli na řadu. Celá procedura pak zabrala dalších ca 30 minut. Původně jsme chtěli jet přes Krakovec, ale čekací doba byla dle webu http://kordon.sfs.gov.ua/en zhruba 2 hodiny a Shehyni, které je o pár kilometrů jižněji mělo jen 30 minut.

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 15,09
  • Průměrná čtenost 653x
Jmenuju se Honza a jsu z Brna. Přiznávám, že někdy se to promítá i do mého stylu.

Vystudoval jsem Fyzikální inženýrství a nanotechnologie a později i Učitelství fyziky a matematiky pro střední školy. To se naopak projevuje v obsahové strnáce, zvláště tam kde jsem tématicky blízko astronomie.

Vždy jsem rád cestoval. Neprve prstem po mapě, později na vlastní pěst. První větší sólo cestou byl Kazachstán. A tam jsem začal psát cestovatelské blogy. Dnes píši hlavně o místech, o nichž není snadné získavat informace, nebo se tam najezdí v době, kdy cestuju já.

Dříve jsem byl více shromažďovatelem dat a mé blogy připomínaly turistické průvodce, dnes už píši spíše cestopisy.

Jsem subjektivní a mám své favority. Ale i o tom to je. Hlavní je nebýt předpojatý, protože svět je barevný a o překvapení není nouze.

Seznam rubrik